5 Ocak 2013 Cumartesi

MHP İl Başkanı Mahmut Tat "Vazgeçmedik ki açıklama yapalım. Zaten Adayız."

Tat, "Yarım kalan işimi tamamlamak üzere yola çıktım, başka arkadaşlarımızda aday olabilir.Hiç rahatsız değilim”
MHP Tarsus İlçe Teşkilatının organize ettiği kahvaltılı basın toplantısına katılan Başkan Tat, Tarsuslu gazetecilerin Büyükşehir Belediye Başkanlığı’na aday mısınız şeklindeki sorularına, “2009 yılında yarım bıraktığım işi tamamlayacağım, zaten adayım” şeklin de net cevap verdi.

Basın toplantısına MHP Mersin İl Başkanı Mahmut Tat, İl yönetim kurulu üyesi Rüştü Aydın, MHP Tarsus İlçe Başkanı Hakan Özbelli ve ilçe yönetim kurulu üyeleri ile basın mensupları katıldı. Basın toplantısının açılış konuşmasını MHP Tarsus ilçe Başkanı Hakan Özbelli yaptı. Özbelli, 2009 yılındaki başarılı çalışmalarını anlatarak beşinci defa seçimi kazanmanın hedefleri olduğunu söyledi.
Başkan Özbelli’den sonra söz alan MHP Mersin İl Başkanı Mahmut Tat, 2012 yılının MHP’nin tüm teşkilatlarının yenilenme yılı olduğunu söyledi. 
Büyükşehir belediyesine aday mısınız sorusuna halka hizmet etmek için aday olduğunu söyleyen Tat, “ Bildiğiniz gibi biz Mahmut Tat olarak, 2009 seçimlerine aday olduk. Büyükşehir ve belediyeleri kazanacağız, alacağız dedik. Tabi büyük oranda başarılı olduk, Mersin merkezden oyumuzu 43 binden 110 binlere çıkardık. Dördüncü parti iken gönüllerde birinci parti rakamsal olarak ta az bir oyla seçimi kaçırdık. İl genelinde de açık ara birinci parti olduk. Mersin genelinde 8 tane ilçeyle beraber 28 tane belediyeyi MHP adayları kazanmış oldu. Bu süreçten sonra tabiî ki biz hiç bırakmadık, Mahmut Tat olarak Büyükşehir’e adaylığımız o günden bu güne; zaten vazgeçmedik ki açıklama yapalım. Zaten Adayız. Mersin Büyükşehir’e yarım kalan işimizi tamamlamak üzere yıllardır çok disiplinli bir şekilde çalışıyoruz. Diğer yandan bende varım diyen arkadaşlarımızda olacak ama biz yarım kalan işimizi tamamlamaya çalışacağız.”dedi.
Tarsus Belediye Başkanı Burhanettin Kocamaz’ın aday adaylığı açıklamasını nasıl değerlendiriyorsunuz sorusuna, “düşünmüş karar vermiş adayım demiş, olabilir. Hiç rahatsız değilim, yarım kalan işimi tamamlamak üzere yola çıktım, başka arkadaşlarımızda aday olabilir” dedi. ,
Tat; “Partimiz MHP. Hepimiz hizmet ediyoruz. Hizmet ederken de bu yarışta ben daha iyiyim, sen daha iyisin yarışı olacaktır, oluyor da. Beğenmemezlik de olabilir. Buna benzer parti içerindeki yarışları, biz kavga olarak yorumlamıyoruz. Bu bir yarıştır. Ben de buradan ilan ediyorum, Mersin Büyükşehir Belediye Başkanlığını Mersin’de müracaat edecek aday adaylarını içerisinde en iyi ben yaparım diyorum. Benim de iddiam bu. Yoluma devam ediyorum. Bir başkası da ben daha iyi yaparım der ve ortaya çıkabilir.
Belediye hizmetlerinin yeterli olup olmadığı yönündeki sorulara da belediye hizmetlerinde başarılı olmanın, park kaldırım ve yol yaparak elde edilemeyeceğini söyleyen Tat, Tarsus belediyesi ile kıyaslama yapmayacağını ifade ederek hizmetlerin yeterli olmadığının altını da çizdi. Tat, “ Kanunun belediyelere verdiği yetki ile o kentte yaşayan tüm insanların siyasi kültürel ve ekonomik tüm hizmetlerine dayalı yatırımları ve hizmetleri yapmakla mükelleftir der bu anlamda düşündüğünüz zaman sadece yolu söküp asfaltsa parke taşı, parke taşı ise asfalt yapmak, kaldırımı daraltıp genişletmek, uygun bulunan parsellere park yapmak bu hizmetlerin yüzde onu on beşidir. Bu hizmetlerle yeterli hizmet verilmiş olmuyor.”dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder