5 Haziran 2012 Salı

Çöllüoğlu"Hedefimiz 2014 yerel seçimleriyle Mersin'i Ak Parti belediyeciliği ile tanıştırmak"


Botanik Restaurant'ta basınla bir araya geldiği kahvaltılı basın toplantısında adaylık sürecini anlattı ve gazetecilerin sorularını yanıtladı.

10 yıldır Mersin'de Ak Parti siyaseti ile ilgilendiğini belirten Çöllüoğlu, içinde yer aldığını kaydeden Çöllüoğlu, “2014’te yapılacak yerel seçimlerde partime fayda sağlayacağıma inandığım için aday oldum. Güzel bir ekiple yola çıkıp Mersin’i AK Parti belediyeciliği ile tanıştırmak istiyoruz.Bunun için de önümüzde 1.5 yıl sürevar ve günde 30 saat ayda 40 gün çalışan biri lazım” dedi.
Çöllüoğlu" Mersin'de siyaset ortamı Ak Parti için çok elverişli.Politikalar güzel anlatılırsa başarılı olunacaktır"şeklinde konuştu.


‘Genel merkezin il başkanlığı yarışında Mekin Merter Salt’ı işaret ettiği iddiası konusundaki görüşleri soruldu.Çöllüoğlu “Ak Parti bir istişare partisidir. Genel merkezden gelenler burada bir süre çalışma yaptılar, görüş beyan ettiler.Benim adaylığımı açıklamam da Mustafa Akgül'ün adaylığını açıklaması da öyle. Bunları açıklamakta herkes hürdür. Ama Genel merkezin açıklaması  dayatma değildir. Bir yol gösteriştir, bir öneridir. Genel merkezden gelen ekibin kararından sonra Mustafa Akgül ve ben de alternatif olarak ortaya çıktık.”


Bir gazetecinin ‘Siz genel merkezden işaret aldınız mı’ sorusuna “Genel merkeze rağmen siyaset yapmam. Zaten hepimiz genel merkezin adamıyız” şeklinde yanıt verdi.
Çöllüoğlu, adaylığını açıklamasının neden geciktiği yönündeki bir başka soruya ise şöyle yanıt verdi:

“Mersin’de siyaset yapacak kişinin konuyu her yönüyle ele alması, herkesle konuşması lazım. Ben öncelikle ailemle, iş hayatımla ilgili değerlendirmelerimi yaptım. Ardından Mersin’i karış karış gezdim, gittiği yerlerde ‘ben adayım’ demeden partinin durumunu konuştum. Dostluklar edindim.Durum araştırmasının ardından aday olmaya karar verdim. Bu kararı alan ve taban çalışmasının ardından aldım.”


Ak Parti İl Başkan adayı İrfan Çöllüoğlu, açıklamasında yerel seçim süreci ve Mersin’deki belediyelerin durumunu da değerlendirdi.

“2014 yerel seçimlerini yürütecek ekibin başında olmak istiyorum” diyen Çöllüoğlu, açıklamasında şu değerlendirmelerde bulundu:

“Mersin’de belediyecilik çok zayıf. İnsana dönük değil. Bu durum hem Büyükşehir Belediyesi için, hem alt birim belediyeler için geçerli. Siz bir şehrin bir bölümüne önem verip diğer bölümünü dışlarsanız ikisini de memnun edemezsiniz. Ne yapacaksınız, araya Berlin Duvarı mı öreceksiniz. Mersin’deki belediyelerin eksiklerini anlatmaya günler hatta aylar yetmez. Yerel seçimler öncesinde siyaset zemini Ak Parti’den yana. Ama bunu yerel seçimlerde değerlendirebilmek için günde 30 saat, ayda 40 gün çalışan bir il başkanı lazım. Mersin’de herkesi kucaklayabilecek, herkese kendini anlatabilecek bir il başkanı lazım.
Yeni yönetim üç yıllık görev zarfında Genel seçimler,yerel seçimler,cumhurbaşkanlığı seçimleri ve birde olası referandum olmak üzere 4 tane seçim görecek.Ben daha iyisini yapabileceğime, yerel seçimlerde başarı sağlayabileceğime inanıyorum. İl başkanı olursam yıkıcı, aşağılayıcı bir eleştiriyle değil yapıcı eleştiriyle yaklaşacağız belediyeye.Islah edici bir anlayışla yaklaşacağız. Önce başkana söyleyeceğiz eleştirimizi. Anlamazsa yöneticilerine söyleyeceğiz, yine anlayıp düzeltmezlerse halka anlatacağız. Başkan olursam görevim genel iktidarın politikalarını Mersin’e taşımak, yerel iktidarlara muhalefet etmek olacak.Ardından da Mersin'i Ak Parti belediyeciliği ile tanıştıracağız”dedi.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder