9 Haziran 2012 Cumartesi

Mersin Bürokrat ve İşadamları Derneği kuruldu


Dernek yönetim kurulu üyeleri bugün kahvaltılı basın toplantısı düzenledi ve derneğin kuruluş amacı hakkında açıklamada bulunuldu.
Kamu kurumları ve özel dektörde yönetici konumunda olanların bir araya gelerek kurduğu derneğin amacı ile ilgili olarak dernek başkanı Dr. Özgür Karaaslan "İlimizde sürdürülebilir kalkınmayı kamu özel sektör işbirliği ve ortak akılla gerçekleştirmeyi misyon olarak ;Cumhuriyetimizin kurululunun 100. yılında Akdeniz havzasında sosyal,siyasal ve ekonomik alanda en gelişmiş kent olma hedefine katkı sağlamayı vizyonu olarak belirlemiştir.Öncelikli hedefimiz Mersin'dir"dedi.

Karaaslan"Öncelikle ilimizin olmak üzere bölgemizin ve ülkemizin eğitim,ekonomi,sosyal ve kültürel alanlarda gelişmesine katkı sağlaması hedefiyle ortak çözümler üretmeyi,evrensel normalara uygun demokraik hukuk devleti anlayışının gelişmesi için çalışmalar yapmayı amaç edindik"dedi.
Mersin için fikir ve proje bankası olmayı hedeflerinin arasında koydı-uklarını belirten Karaaslan, daha sonra yönetim kurulunu tanıttı.

Yönetim Kurulu Başkanı: Dr.Özgür Karaaslan
Yönetim Kurulu Bşk.Yard.:Mehmet Memiş
Genel Sekreter: Gülseyran Keskinaslan
Sayman: Hasan Basri Köker
Üye: İbrahim Ünver
Üye: Kemal Kaçmaz
Üye: Ekrem Sağlam
Üye  Abdurrahman Acer
Üye: Mahmut Cin
Üye  Mehmet Deniz
Üye: Turgay Esen

Dernek 17.02.2012 tarihinde kurulduğu ve  şu anda kayıtlı üye sayısının 41 olduğu belirtildi.

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder