28 Mayıs 2012 Pazartesi

Akgül"Bilseydim 6 ay önce aday olurdum"


Akgül, kendisinin adaylığını açıklamasından 20 gün geçtiğini ve adaylığı ile bilikte il yönetminin sahaya indiğini ve halkla iç içe olduğunu belirterek"Ben aday olana kadar bişey yapmadılar. Çünkü parti tabanını tanımıyorlardı.Ben aday olduktan sonra çalışmaya başladılar.Keşke 6 ay önce aday olsaydım da tabanı daha iyi tanımış olacaklardı"şeklinde konuştu.Akgül" Genel merkezin belirlediği bir aday yok. Varsa belgesini göstersinler. Birçok ilde kongrelerde farklı adaylar yarıştı.Mersin'de de böyle olacak"dedi.

Akgül konuşmasını şöyle sürdürdü:
5 Mayıs 2012 günü MERSİN İL BAŞKAN ADAYLIĞIMI açıklayarak hızla yola çıktım.

Biliyorsunuz partimin bir neferi olarak Tarsus ilçe teşkilatının kuruculuğu Tarsus Huzurkent Belediye Başkanlığı, Büyükşehir Belediye Meclisi üyeliği, ardından yerel yönetimlerden sorumlu il yönetin kurulu üyeliği görevini başarı ile sürdürdüm.

Yerel yönetimlerin ve yerelde siyaset yapmanın ne denli zor olduğunu, meşakkatli bir iş olduğunu bilerek ve halka hizmet hakka hizmettir anlayışı ile yıllardır politika yapıyorum.

Siyasetin içinde iken hiçbir zaman kendi nefsim ve kendi çıkar hesaplarım olmadı. Her zaman milletin, halkın, toplumun yararına olacak iş ve çalışmaların öncülüğünü yaptım.

5 Mayıs 2012 gününden bu yana 20 gün geçti.

Bu 20 günlük yol yürüyüşüm esnasında halen bir kısım çevreler:

“kısa süre sonra çekilir, yanında kimse yok, kimse desteklemiyor, arkası boş, genel merkez istemiyor, Başbakan onu istemiyor” gibi yakıştırma ve dedikodularla karşımıza çıkmaktalar.

Bir başka anlatım ve dedikodu ise :

“ 50 oy alsın 60 oy alsın genel merkez bunun hesabını bizden sorar. O arkadaşımız 50 oyu bile bulamamalı” gibi bir heyezan ve serzeniş içinde olanlar var.

Mevcut il başkanlığı ve yönetimi yetkilerini de en ağır şekilde kullandıklarını, delegeye ve ilçe başkanlarına söylemleri ile manevi bir baskı uyguladıklarını, her fırsatta gittikleri her mecrada şahsıma karşı karalama politikası güttükleri, düştükleri durumun göstergesidir.

Düne kadar partilinin ve seçmenin telefonlarına çıkmayan, il ve ilçe yöneticilerinin dahi aradığında makamında bulamadığı mevcut il başkanı harıl harıl sahaya indi ilçeleri geziyor, “sn. Başbakanımızın kendisini ısrar ile istediğini, kendisinden başkasını istemediğini, genel merkezin adayı olduğunu, kendisinin ve ailesinin (özellikle ablasının) çok yakın tanıdığı olduğunu, Başbakan ile 1 saat görüştüğünü ve bunun yarım saatini hoş sohbet şeklinde geçtiğini” anlatarak, manevi bir baskı kurmaya çalışmaktadır.

Daha da ileri gidip, “ben iş adamıyım. Hem de çok başarılı bir iş adamıyım. İl başkanlığı benim meselem değil. Ben aslında istemiyorum. Ama başbakanın ısrarı ile bu işi sürdürüyorum. Benim ihtiyacım yok. Üç yabancı dil biliyorum. Gezmediğim yabancı ülke kalmadı” gibi söylemler içine giriyor.

Bir başka mecrada; “ben ve benim yönetimimde olan hiç kimse devlet ile iş yapmıyor, ihale almıyor, kurum ve kuruluşlardan iş kovalamıyoruz, ben bazılarını işini ve önünü kestiğim için ve bazı siyaset tüccarlarını ekmeğinden ettiğim için beni istemiyorlar” gibi söylemlerde bulunuyor.

Oysa kendisinin il yönetiminde başkanlık divanında olanların devletten ihale yolu ile aldıkları işlere resmi kurumlara kestikleri faturalar ortalıkta dolaşıyor.



Bu siyaset tüccarları kimdir, işini ve ekmeğini kestiği kişiler kimdir, bu partinin adını kullanıp da devlete zarar verenler kimlerdir, bunları biliyor ise açıklasın. Partiye emek vermiş hizmeti olmuş kişileri ve Milleti zan altında bırakmasın.
Biz dedikodudan uzak partinin kurucuları, emeği geçmiş emektarları ile yol yürüyoruz.

Halen aday olmak isteyenlere karşı korkunç bir manevi baskı uygulanmakta ve benim adaylık açıklamamdan sonra da bana değişik metot ve uygulamalar ile manevi baskı yapmakta, beni destekleyen kişilerin iş hayatına da resmi kurum ve kuruluşların ağırlığı kullanılarak baskı kurulmaktadır.

Bu tür hareketler il başkanımızın ne denli koltuğa sarıldığını ve koltuğu bırakmamak için ne denli bir gayret ve çaba içinde olduğunun açık göstergesidir.
Bunlar belden aşağı vurma taktikleri olup çirkin politikalardır. Bize yakışmaz ve partimizin hizmetinde olan ve hizmet etmiş herkesin bizim başımızın üzerinde yeri vardır.
Biz kavgadan yana değiliz ve hiçbir zaman mizacımız buna uymaz.
Barış, huzur ve mutluluğun tahsisi için çaba gösteren liderimiz ve BAŞBAKANIMIZ SN. RECEP TAYYİP ERDOĞAN ‘ın izindeyiz.

Hizmete ve üretime talibiz.

Laf üretmeye değil, iş üretmeye,

Sorun değil çözüm üretmeye talibiz." dedi.

Akgül"Ak Partililer her işte ve her başarıda birlik ve beraberlik duygusu içinde saygı- sevgi çerçevesinde el ele tutuşarak yol yürümüşlerdir.

Biz Mersin’in geleceğini belirleyecek olan ve partimizin 2023 hedeflerine uygun yerel bazdaki önemli hizmetleri vereceğiz.

Hiç kimsenin bundan kuşkusu olmasın ve hiç bir endişe duymasın.

Değerli arkadaşlar,

Hükümetimiz kararlı adımlarla yol kat ediyor.

Bakın 2/B yasası çıktı.

Bu yasa bazı çevrelerce farklı anlatılıyor ve sanki yanlışlıklar yapılacak da gerçek hak sahipleri göz ardı edilecek, köylü, çiftçi mağdur edilecek gibi aktarılıyor.

Kesinlikle yanıltıyorlar.

2/B de hata, kasıt, yanlı davranmak olmayacak ve bu uğurda hak eden hak sahiplerinin sonuna kadar yanında olacağız.

Ayrıca teşvik yasası çıktı. Biz bölgemiz sanayici ve iş adamlarının yanında olacağız ve yöremizin kalkınması için cansiperane çalışacağız.

Bu duygu ve düşünceler ile hepinizi saygıyla, sevgiyle, muhabbetle selamlıyorum. Katılımınız için teşekkür ediyorum."şeklinde konuştu.








1 yorum:

  1. Xavi Gerad Jude Am. Aiicco Sigorta plc Temsilcisi. Biz 3% anaSayfa Ödeme oraninda Kredi sunuyoruz.Bu (CEO) e-posta adresine bizimle irtibata ilgilenen
    varsa: xavigeradloanfirm@yahoo.com
    Eklendi sadece Aiicco Sigorta plc Izin Alir 20 yas üzeri yazidan.
    Bireysel Krediler Yatirim.
    Isletme Kredileri Yatirim.
    Konsolidasyon Kredi.
    Insaat Krediler.
    Bir'in Daha yaygin Ödeme yasindaki Your Language.
    Plani Çirak AYLIK ve yillik Ödemeler arasinda yorumsuz yapin.
    Esnek Kredi kosullari.
    Yil 5000 8000.000.00 Euro Kadar Kredi yok.
    FIRMAMIZ Güvenilir, Verimli, hizli ve yürüt BIR islemdir. Bize bugün.SR GERAD JUDE Yatirim plc: Yanitlar Isim gönderilmesi gerekmektedir, E- posta: xavigeradloanfirm@yahoo.com

    YanıtlaSil