23 Mayıs 2012 Çarşamba

Mustafa Güler TÜRKONFED Yönetim Kurulu üyeliğine seçildi


Mersin Sanayicileri ve İşadamları Derneği (MESİAD) Yönetim Kurulu, Ahmet Akkurt Başkanlığında toplanarak, Başkanlar Kurulu Üyesi Mustafa Güler'in TÜRKONFED Yönetim Kurulu Üyesi olmasını kutladılar.

Toplantıda konuşan Güler, MESİAD'ın Türkiye SİAD hareketinin öncü kurumlarından biri olduğunu belirterek, bugüne kadar önemli roller üstlendiğini söyledi. MESİAD'ın Türkiye SİAD hareketinin kuruluşundan itibaren Federasyonlaşmanın da öncülüğünü yaptığına dikkat çeken Güler, şunları söyledi:
"Türkiye'de Dernekler Yasasına tabi olan bu kuruluşun, Federasyonlaşmanın mümkün olmadığı dönemde Türkiye'de bir ilki gerçekleştirerek, Doğu Akdeniz'de bölge SİAD'larını bir araya getirerek Doğu Akdeniz SİAD'lar Birliğini kurdu ve Federasyonlaşmanın önünü açtı. Önde MESİAD yürüdü, yasa arkadan tamamlayıcı rol üstlendi. MESİAD, Doğu Akdeniz Sanayicileri ve İşadamları Dernekleri Federasyonu (DASİFED)'in kuruculuğunu ve kurucu başkanlığını yaptı. Bunun arkasında TÜRKONFED'in kuruculuğunda önemli rol üstlendi. Türkiye'de SİAD hareketinin tıkandığı yerde MESİAD önünü açarak Konfederasyonlaşmaya giden yolda da rol aldı. İzmir'de yapılan büyük toplantıda bu işin önünü de yine MESİAD açtı. Bu bakımdan Türkiye MESİAD'ı farklı görüyor. MESİAD'ın bu öncü rolünün devam edeceğine sizlerle, çıtanın da daha yükseğe taşınacağı inancım tamdır dedi."


TÜRKONFED önemli atılımlarda

Güler, bu dönemde yine TÜRKONFED, önemli çalışmalar eşiğinde, bu çalışmalarda, bizde görev olmamasına rağmen TÜRKONFED'in yönetim kurulu üyeliğine davet ettiler. TÜRKONFED yapısal olarak, Türkiye'de kurulmuş olan 26 Kalkınma Ajansıyla eşgüdümlü çalışılması ile ilgili almış olduğu karar gereğince 26 SİAD Federasyonu oluşumu çalışmasına girdiğini ve bu önemli çalışmada MESİAD'a yine rol düştü" dedi.

MESİAD'ın Mersin'de 20 yılı aşkın süredir yaptığı fikir önderliğinin bundan sonraki dönemlerde de yeni yönetim kurulu üyeleri sayesinde daha iyi noktalara geleceğinin altını çizen Güler, "Bundan sonra sizlerle çok daha iyi bir noktaya gidecektir. MESİAD'ın devamlılığı açısından çabanıza teşekkür ederim. Aynı zamanda TÜRKONFED Yönetim Kurulu Üyeliğimi kutlamak için hazırladığınız organizasyona da çok teşekkür ederim" şeklinde konuştu.


Mustafa Güler'in TÜRKONFED Yönetim Kurulu Üyeliğine seçilmesinin MESİAD için önemi büyük

MESİAD Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Akkurt ise, Mustafa Güler'in TÜRKONFED Yönetim Kurulu Üyeliğini kutlayarak, " MESİAD'da Başkanlık yapmış olan tüm Başkanlarımızın MESİAD için önemi büyüktür. Halen DASİFED Başkan Vekilliği görevini sürdüren Mustafa Güler'in TÜRKONFED Yönetim Kurulu Üyeliğine girmesini de MESİAD olarak çok önemsiyor ve kutluyoruz, yeni görevinde başarılar diliyoruz" dedi.

MESİAD Yönetim Kurulu olarak, almış oldukları bayrağı, çok daha yukarıya taşıyacaklarını açıklayan Akkurt, "Yeni dönemde Yönetim Kurulundaki tüm arkadaşlara güveniyorum. MESİAD çok daha iyi yerlere gelecektir. Bu Mersin, bölge ve ülkemiz için çok önemli" diye konuştu.

Konuşmaların ardından Güler'in TÜRKONFED Yönetim Kurulu üyeliği pasta kesilerek kutlandı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder